søndag den 23. marts 2014

Lækre Apps!

Så tænkte jeg lige, at jeg ville dele lidt godter med jer. 
Når jeg nu blogger - så er det så kedeligt at lægge simple billeder op
(det har sikkert også noget at gøre med, at jeg er lidt for doven til at sætte et photo shoot op).
Så jeg bruger app'en Fuzel (Den ser sådan her ud)
(Desværre findes den kun til Iphone)
Den er ret smart og har en masse forskellige funktioner - Den kan lave den her slags billeder:
(Det er iøvrigt en collage af et billede jeg har malet som bestillingsarbejde,
 men da det er en gave, er det her det eneste I kan få lige nu ;)  )
Når du nu har lavet din collage, kan du smide den på facebook, instagram, twitter mm., eller du kan gemme den på din telefon. Smart er det.

Udover Fuzel, findes der også en fantastisk app (som også er ganske gratis), 
som hedder Adobe Kuler. 

I kraft af min uddannelse, er det nogle gange ret relevant for mig at finde et farveskema, 
som passer med det jeg laver. Så derfor er denne app genial. 
Den kommer fra Adobe (de samme som har photoshop, illustrator osv.),
og kan LAVE et farveskema til dig, udfra det du peger på med kameraet.
Her har jeg taget et billede af noget sengetøj, for at illustrere ideen.
Hvis du flytter kameraet lidt, finder app'en en ny farvekode. 
Når du finder den du ønsker, kan du gemme den OG få den til at give dig farvekoderne oveni.
Den er MØGsmart og meget anvendelig hvis man mangler et farvetema.

Det var søndagens indspark - og så håber jeg I kan bruge det til noget.
Rigtig god søndag!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar