torsdag den 20. marts 2014

Øjne og overspringshandlinger


En af mine facebookvenner slog i dag en fantastisk artikel op - den stammer fra Djøf (bladet), er skrevet af John Perry Professor i filosofi fra Standford University OG bekræfter mig i at jeg godt må overspringshandle.

Essensen af hans bog, er at dem der overspringshandler er horisontalt strukturerede (modsat vertikalt strukturerede - som tager det oppefra og ned), hvor det hele er spredt ud og man så pendler mellem opgaverne. 
Hans tese er så, at man løser opgaverne meget bedre, når man gør det af lyst.
Det synes jeg er interessant, især fordi at for mig, giver det netop et større overblik, når jeg an vælge mellem de ting som jeg burde lave. Læs artiklen - det er god og spændende læsning.


Nu nævner jeg jo noget med øjne i overskriften - og det er primært til jer garntosser derude :)
Der er nemlig kommet øjne til salg i butikken. Sorte plastikøjne til for eksempel hæklede/strikkede/syede dyr og dukker :)
Indtil videre er der to størrelser, men jeg satser på der kommer flere. 
Derudover er der snart nogle hæklenåle på vej også - i farver...


De små er 13x6mm og de store er 15x10mm.
Tjek dem her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar