fredag den 7. marts 2014

Jeg elsker bogudsalg!

Som du nok har gættet - så har jeg været på bogudsalg.

Hovedbiblioteket i Aalborg holder bogudsalg, startede i går, fortsætter i dag og i morgen (så du kan nå det endnu). Der er simpelthen ikke noget der er mere fantastisk, end at gå på skattejagt, mellem gamle bøger og magasiner.
Og det endte da heller ikke med så lidt.


Det endte med ikke mindre end 18 bøger (til den nette sum af 180kr).
Nu er nogle af dem også til kæresten (dem om ledelse og organisation), men derudover er den jeg blev mest glad for, den tykke for neden. 
Toys for girls - den virker rigtig spændende - i kraft af min uddannelse - der er i hvert fald en masse spændende produkter i den.

En anden jeg blev glad for var "Den økologiske køkkenhave" - jaja, så lyder det lidt husmoragtigt, men sådan er det jo, når man snart skal have hus. Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle have en have, så jeg kan næsten ikke vente, når jeg bladrer gennem havebøger og planlægger min køkkenhave. 

Om du er til børnebøger, havebøger eller Turen går til...., så kan du nå det endnu. 
Udsalget foregår i hovedbibliotekets Lille sal, har åbent til 18 i dag, og 10-16 i morgen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar