søndag den 16. marts 2014

Antijokes og strikkemaskiner

For noget tid siden gik min kæreste og hans bror, vældig op i begrebet "Antijokes".
Egentlig er det, som navnet antyder, jokes som ikke er sjove.
De er meget flade og platte, og hvis man såå har tilstrækkelig dårlig humor,
ja så bliver de sjove... for eksempel:
 
Hvad er værre end at finde en orm i sit æble?
- Holocaust.
 
Hvorfor tabte drengen sin is?
- Fordi han blev kørt ned af en bus.
 
Hvad er rødt, og lugter af blå maling?
- Rød maling.
 
Hvad kalder du en mand uden arme og ben?
 - Det som han hedder.
 
Der findes utroligt mange - og de er ligeså sjove/dårlige
 - Hvis du vil læse flere, kan du finde dem her.
 
Derudover, så har jeg lidt forelsket mig i tanken om en strikkemaskine.
Det kunne være superhyggeligt! plus jeg ELSKER strikketrøjer.
Så jeg må se om ikke jeg kan finde en der har en som de vil sælge,
OG finde ud af hvordan jeg tillærer mig den her gamle kunst.
 
Så vidt jeg har forstået, så laves de ikke mere, eller de importeres i hvert fald ikke,
og dem man kan købe på brgtmarkedet, er uhyre gamle.
Desuden ved jeg ikke hvad jeg skal kigge efter :p
 
Men jeg finder nok ud af - i hvert fald, så skal I nok får en opdatering,
når jeg kommer så langt!
God søndag derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar