tirsdag den 7. januar 2014

iPad i nyt hus


Så skete det!

Nu har jeg sparet sammen, både fødselsdag og jul, og har nu endelig fået fingrene i min nye iPad air.
Jeg ville egentlig have haft den i hvid, men den var sort da jeg pakkede den ud, så vi blev enige om at den sorte er den pæneste...


Allerede da jeg startede min opsparing, begyndte jeg at pønse på at lave fine covers til den, hvilket betyder der nok snart kommer lidt herind om hvordan jeg laver dem ( og måske endda i butikken).

Den næste store nyhed er huset (den fangede du nok ikke fra overskriften), som vi forhåbentlig kan flytte ind i fra foråret. Det er utrolig spændende, når man har boet i lejlighed det meste af mit liv. Jeg får både kontor OG hobbyrum - så der bliver ekstra plads til at boltre mig ( og masser af spændende ting på bloggen). Allerede senere i januar tager jeg på genbrugstogt med svigermor og finder sikkert en masse fine møbler og sager, som kan upcycles :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar