mandag den 13. januar 2014

Gammel stearin på nye glas - part 2

Ja, så sidst var det måske ikke helt så vellykket som man kunne ønske sig. Det der med lysene altså. Denne gang er jeg mere velforberedt.
Dvs. jeg har været i genbrug og fundet en gryde og nogle kopper som stearinen kunne bo i.
Det endte med at være de fineste, små mokkakopper jeg kunne finde. Med guld og perlemors udsmykninger - de skal nok komme til at pynte i min vindueskarm.
Så altså - jeg har gjort som sidst - bare denne gang i en gryde fremfor vandbad. Jeg har denne gang også fået fat i nogle mindre væger (med fod - så de kan stå selv).
Jeg må indrømme at det er blevet lidt (meget) bedre denne gang - og nu kan de måske endda bruges til skønne gaver.

Jeg vil lige bemærke, at gryden jeg har købt til formålet, ikke bruges til andet end stearin fremover. Jeg tror ikke det er en god ide at bruge den skiftevis til stearin og derefter fødevarer. Nu gav jeg også kun 25kr for den, så det er jo ikke fordi det har været en dyr fornøjelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar