mandag den 25. august 2014

Sommerferie

Som du nok har regnet ud - så har jeg holdt (LANG) sommerferie,
og er nu klar igen. 
Det er jo uhyggeligt så mange ting man kan få i kalenderen,
så snart man ikke skal i skole.
Egentlig burde kalenderen være tom - men ak, den bliver bare endnu mere fyldt,
hvilket også er årsagen til de manglende blog-indlæg.

Men kort sagt - jeg har haft en laaaaaaang sommer (og ja, den er jo næsten slut). 
Jeg har fundet praktikplads, læst op og deltaget i tre eksamener, være i Holland, på arbejde, 
ryddet op på mit kontor/hobbyrum, besøgt familie på fyn, fået en kattekilling (så nu er der to), og naturligvis har jeg været i haven...


MMM! Da vi var i Holland, kom vi jo lige forbi en kagebutik - 
Ikke en bager, men en der sælger ting til kagepyntning - 
hvilket endte med jeg kom hjem med ca. 6kg fondant!
Jeg kan slet ikke vente med at komme igang!

Oveni det - så har jeg, nu jeg har ryddet op - 
fundet en hulens masse ting. 
Det betyder - at der kommer en del guides i løbet af efteråret,
tips, opskrifter på ting du selv kan lave, 
og derudover bliver en del ting sat til salg i butikken
(som åbner igen lige om lidt). 

Det var, kort fortalt, min sommer, hvad du kan forvente og lidt til.

Rigtig god Mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar