tirsdag den 26. august 2014

Oprydning og lagersalg

Jeg har engang haft en smykkebutik.
Altså ikke en rigtig butik, men en på nettet - 
firma og hele molevitten.

Så begyndte jeg at læse og så var der ikke rigtig tid til at sidde og nørkle med det længere. 
Men det betyder så, at nu hvor jeg er kommet på plads i huset,
har jeg ryddet op - og fundet en masse "gamle" sager, 
som jeg jo ikke skal bruge så meget mere. 
Det ironiske er, at jeg ikke selv rigtig går med smykker - 
altså jeg ville gerne, men det passer bare ikke rigtigt til det jeg ellers har på. 

Men altså - jeg har sat meget af det til salg i Pennys butik,
som du kan finde et link til ovenover :)
Så tag et kig og se om der er noget der frister.


Derudover - lige en Heads up - er der Havtorn!
Den er rigtig god lige nu - selvom der er lidt uenighed herhjemme, om hvorvidt man skal vente til første nattefrost - men jeg synes de er lækre nu.

Bor du nær noget strand eller fjord (det gør de fleste danskere vist),
så gå en tur med en pose og grensaks (man kan ikke bare plukke bærene),
og pluk din egen havtorn!
Du kan bruge dem til alt hvad du kan bruge andre bær til (sirup, syltemøj osv.,) og
så smager det fantastisk!

Der kommer nok lidt guides til hvad du kan gøre med din havtorn her på bloggen,
senere - når jeg selv får taget mig sammen til at komme derud :)
God jagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar