mandag den 5. maj 2014

KERAMIK!!!!!!

Åh nu nærmer vi os flyttedatoen!
Både Onsdagshelten og jeg glæder os helt vildt!
(måske også til ikke at bo på 50kvm med kat, flyttekasser og halvsamlede møbler)
Det er også et rigtig, rigtig fint hus - og byen virker som en rigtig hyggelig by med et godt fællesskab
(jojo - vi er skam allerede meldt ind i Vestbjerg-gruppen på facebook ;) )

Mmmm! Se noget af min smukke have! 
Kunne man finde noget bedre end at sidde på terrassen, drikke kaffe og læse lidt?
Eller plante nogle af alle mine forspirede planter ud i mit (forhåbentlig) kommende drivhus?
Det skulle da lige være at sidde i den smukke stue....

Jeg vil gerne lige understrege, at det ikke er vores møbler - 
billederne stammer fra salgsopstillingen :P

Derudover, så trækker det da i hvert fald ikke ned i cool-faktor, at vi har et Bidet!
Det er en lidt fed feature...

Når jeg nu pludselig har så meget plads, så er det jeg tænker, 
at jeg nok er nødt til at have en keramikovn.
Jeg elsker keramik (stentøj, ler og porcelæn),
og så kunne det da være fantastisk at kunne lave sit eget service - 
fade, urtepotter og alt hvad man kan forestille sig.
Jeg skal nok lige have lånt et par bøger først - umiddelbart er det nemlig ikke så enkelt
lie at finde ud af med sådan et monstrum, og hvordan man ellers skal forholde sig med sådan noget stads :)
Hyggeligt bliver det da i hvert fald - og jeg kan næsten ikke vente!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar