fredag den 27. juni 2014

At have have - og sko...

Nu har jeg endelig fået ferie - 
eller det vil sige - de ting som jeg "skal" ligger et stykke ude i fremtiden
og jeg kan derfor fokusere på de ting som jeg gerne vil.
Een af dem er haven.

Jeeeez hvor er det hårdt. 
Tidligere beboere i huset boede her ikke et år,
før vi købte det og det er lige med vildnis!
Jeg har ryddet hvad der svarer til en mindre del af amazonas
(Det føltes i hvert fald sådan)
og man kan næsten ikke se der mangler noget!
Vi har ukrudt der skal SAVES over!

Men nu kan man komme til vores stenbed 
- eller det vil sige -
Jeg tror nok der er et stenbed dernede...


Derudover fik jeg besøg af den søde GLS-mand. 
Jeg har nemlig fundet skosidén -
lige min stil og tilmed til at betale sig fra!
Måske kender du den - de har endda en app!
*Hvis du ikke kan regne det ud - så hedder den Sarenza
I skrivende stund har de sommerudsalg - så det er bare om at komme afsted!

Jeg har også forelsket mig i et par Nike - men dem har de (heldigvis) ikke i min størrelse pt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar