onsdag den 16. april 2014

Hvem kan sove i Berlin

Det kan jeg godt! 
Jeg er så privilegeret at jeg skal holde påske i Berlin, med hele svigermekanikken, som er både svigerfar, svigermor og svigerbror. 

Sidste sommer var jeg på kærestetur i Berlin, og jeg må indrømme at jeg var vældig imponeret. Det er en fantastisk by med utrolig mange spændende indtryk og mangfoldigt liv. 

Det betyder så også, at jeg får en lille smule travlt når jeg kommer hjem - både med mit arbejde hvor jeg er under oplæring i en ny stilling, studie hvor jeg skal aflevere en opgave om lidt og i mit hjem hvor jeg skal pakke mere ned. 
Men men men... Jeg skal nok huske at dele min tur med jer ;) 

Hvis I nu får lyst til nachos i påsken, så fandt jeg på en ny måde at lave dem på. 
Efter man har drysset ost på, så kan man lægge pepperoni og majs på! Genialt lækkert! 

God påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar